Fnuller

Som helt ny piske-ejer har jeg lidt problemer med min ene læderpisk. Den fnulrer helt vildt, når jeg bruger den. Forleden var sengen sort af bitte små fnuller.

Jeg går ud fra at det er fra snittene på snerterne og at det går over med tiden og brugen, men kan jeg gøre noget for at affnulre den, så man ikke forstyrres visuelt af små bitte stykker læder?

7 kommentarer to “Fnuller”

  1. Prinsen på den skide hest Says:

    Jeg skal ikke kloge mig på ting, jeg ikke har forstand på, men uden at lyde som en ridset plade, så ville jeg, hvis der ikke er en ekspert, der byder ind her, forsøge at spørge nede i butik Paradiss på Gl. Kongevej. De har et ganske alvorligt stort udvalg i artikler – også fra det sorte univers. Nu er det ganske vist ikke det, jeg shopper dernede, men de har altid haft kvalificerede svar på mine spørgsmål, så mon ikke de kan klare dit også.

    • Augusta Says:

      Jo, det vil jeg også tro. Freja kom med et brugbart forslag: slid. Og det vil jeg prøve til at begynde med. Hvis den stadig fnulrer efter noget brug, vil jeg forhøre mig forskellige steder. Tak for tippet, Prins.

  2. Freja Says:

    Hej igen
    Jeg vil faktisk tro at en mustensvæg, er det mest effektive… så ned i gården med dig og slid… tja, nogle banker tæpper – andre …

    Tænkte lidt… de der modeblogs, de får tøj og andet, hvis de skriver positivt om det… tror du ikke man kunne lave samme ordning med sex-legetøj? For jeg kunne altså godt tænke mig at prøve den dér, jeg henviste til tidligere, men jeg tror som du den kræver en vis teknik… måske øvelse gør mester…

    Forunderlig søndag i sliddets tegn (jeg gør rent!!!)

    Freja

    • BrainOnFire Says:

      Jeg vil også være “prøve-klud”, ja, eller i det mindste vil jeg gerne afprøve al deres legetøj, og give producenterne hints og andre gode råd … selvfølgelig ikke mod anden betaling end jeg kan beholde legetøjet bagefter …
      – Det burde da være rimeligt, ikk?

      • Augusta Says:

        Jeg tvivler på at de har brug for den slags anbefalinger – sexlegetøjsfabrikanterne. Der er et kæmpe gråzone-område lige her, fordi det stadig er lidt tystys at man bruger “den slags”. Og skaderne man kan få kan jo være ret så seriøse, når man tænker på hvilket sart område man bruger dem på.

        Jeg gad faktisk godt at Tænk ville tage sagen op og få testet diverse, så vi ved at det er ok at bruge dette eller hint mærke i stedet at man skal lægge nyt legetøj til afgasning eller noget andet.

  3. Freja Says:

    Kære Augusta… du har ret, jeg legede bare med tanket. Faldt forøvrigt over en net-side forleden med phalatfri (fuck stavning) legetøj forleden.

    Nu er jeg jo en kvinde der kan indeholde visse dominante sider, hvilket fik mig til at fantaserer lidt videre om det der fnuller.

    For man kunne vel få sit legetøj (manden i dette tilfælde) til at stille sig ud til offentlig beskuelse et sted, og piske fnulleret af på en væg. Når han kom hjem, kunne man jo så tjekke om arbejdet var ordentligt gjort, eller om han måtte afsted igen… 😉

    Nå jeg skal på ferie… og lege… med Manden min.

    Freja

    • Augusta Says:

      Måske jeg skal bringe pisken ned i en yndlingsklub og bede en legekammerat om at piske den ren for mig. Altså – finde switchen i ham og lade ham lege med en trans. Selvfølgelig mens jeg kigger på. *SF*

      Eller også finder jeg ud af noget andet. 😉


Skriv en kommentar