The never ending story

Gennem det sidste halve år har jeg gradvist lagt ting til hvile. Jeg har nedlagt profiler, jeg har ikke rigtigt fået nye bekendtskaber, der er værd at satse på og bloggen er begyndt at bære præg af det, synes jeg. Der er mere og mere personlige og private ting med og belært af erfaringen ved jeg at mændene har svært ved at kapere det. Måske har jeg det også selv, men det taler vi ikke om. 😉

Men forleden fandt jeg ud af at jeg havde svært ved at fortælle om min blog – mange har en eller anden “fame-fucker-knap” som jeg åbenbart får trykket på. “Alle” vil skrives om. Det gider jeg ikke rigtigt længere. Der har vi været og der skal vi ikke hen igen. Og så gik det op for mig at måske roder bloggen mere for mig end den ordner tingene. Måske skal jeg nedlægge bloggen og sige “det var dén æra – nu begynder en anden”? Efterhånden som jeg får tænkt over det, bliver jeg mere og mere enig med mig selv om at det er nok sådan det skal være.

Hvem vil i øvrigt også have en kæreste, hvis sexliv er på tryk? Ikke mig, men hvorfor regner jeg så med at nogen andre vil?

Jeg er dog alligevel så prætentiøs at jeg ikke vil slette bloggen – den er et stykke historie og dagbog for mig og den slags smider jeg sjældent ud. Historie er da lidt sjovt.

Men dette bliver (nok) det sidste indlæg. Jeg kan jo altid genoplive bloggen hvis jeg skulle begynde at kede mig til vinter. 😉

Pas på jer – og tak for kommentarerne.

9 kommentarer to “The never ending story”

  1. Augusta Says:

    Sjovt nok er det 2 år og 2 dage siden jeg oprettede Singlens Sexliv – bloggen, der var forløberen til denne. Næsten på årsdagen nedlægger jeg den igen. Pudsigt.

  2. BrainOnFire Says:

    Kære A …
    Jeg kommer til at savne dine indlæg …
    Jeg håber du giver lyd … indimellem …
    Mange tanker
    Brainie

  3. ~laura~ Says:

    Du vil bestemt blive savnet – jeg har nydt dine ord og særligt din sadistiske udvikling – jeg håber du får en dejlig sommer og at du er tilbage til vinter *S*

  4. Prinsen på den skide hest Says:

    Hav en rigtig god sommer, jeg håber, du genfinder lysten til at blogge, når vejret bliver mørkt og kedeligt igen. Det ville i hvert fald være synd, hvis dine fremragende skriveevner ikke bliver brugt. Du kan selvfølgelig også bare skrive en bog, så skal jeg nok købe den 🙂

  5. Freja Says:

    det var da nemt at kommentere på: ÆV…

    god sommer 😉

    Freja

  6. maria magdalena Says:

    også jeg må ærges over du stopper, kommer da til at savne din lidt rå ucensurerede power kvinde attitude 😉

    Bless maria magdalena.

  7. kyria Says:

    *Suuuuuk*…jeg savner dig!

  8. Hans Kvinde Says:

    Og her efter ferien opdager jeg så, at du er stoppet med at blogge. Augusta, jeg håber sandelig, at du genfinder lysten til at skrive – men kan godt forstå dit behov for en pause, tror jeg.

    Jeg vil savne dit tilstedvær her i blogland.
    Kh,
    H.

  9. Dronningen Says:

    Søde Augusta …. respekt for dit valg, jeg vil savne dine reflektioner. Jeg blogger ikke selv og har bare nydt at følge du og de andre bloggere´s tanker og hvad sådan ellers har haft gang i. Jeg håber du finder det du søger og vil sende dig en sms af og til – TAK for følgeskabet i den tid det var sjovt for dig – giv lyd hvis du vil med igen en dag.


Skriv en kommentar