Irl vs online

Jeg snakker for meget. Jeg blander alting sammen. Jeg synes at det er sjovt at skrive bloggen her, men jeg tror også at den fucker nogle ting op for mig, egentlig. Måske nok fordi jeg snakker for meget. Hah!

Jeg har lyst til at holde tingene adskilt, men jeg har også lyst til at stå ved det jeg tænder på. Og et eller andet sted er jeg jo ekshibitionistisk nok til at skrive om (lidt af) mit sexliv. Det svære er så at vide hvornår man lige nævner bloggen i forbifarten til nye bekendte.

Det ved jeg stadig ikke. Jeg har nu alligevel blogget om sex i like 3 år efterhånden. (EDIT: Nåh, jeg har vist ikke styr på tiden – det er kun 2 år siden jeg begyndte at blogge om sex!) Man skulle tro jeg havde lært det. Men nej. Det har jeg ikke. Jeg plaprer. Og når man(d) så gerne vil læse med, går jeg i baglås. Fjollet.

Jeg skal i hvert fald have fundet grænsen for hvor tidligt/sent i en relation jeg skal åbne munden. Meget snart, mange tak.

2 kommentarer to “Irl vs online”

  1. Firefigther Says:

    Jeg må indrømme at du skriver en masse uden et egentligt indhold, og hvis du taler så meget som du siger du gør og hvis din snakke strøm heller ikke har indhold, så er det da klart at den person du ønsker at komme i kontakt med bliver forvirret…

    måske skulle du prøve at trække vejret, den der taler hurtigt er som regel nervøs, og er bange for en pause, men rent faktisk er det under en pause i samtalen at man skal holde øje med om den person man vil i kontakt med fastholder øjenkontakten, hvis han/hun gør i mere end 3 sekunder … ja, så er der en dybder kontakt…

    • Augusta Says:

      Jeg ved godt at det indlæg måske ikke giver ret meget mening for nye læsere og læsere, der ikke kender mig irl, men sådan er det altså, når man læser folks blogs. Man kan kommentere, men man kan også træde ved siden, fordi man ikke har en anelse om hvad indlægget faktisk betyder.

      Hvorom alting er, man skal ikke læse og forstå alting og man er heller ikke underlagt en eller anden kommentarpligt. 🙂

      På den anden side er din kommentar med til at afklare ting, så det er ikke alt sammen noget ged.

      /A


Skriv en kommentar